joi, 6 noiembrie 2014

Trenul vieţii mele !!

Am prins un loc în trenul vieţii mele
Dar, din păcate, fără loc și-n ultimul vagon, 
În geamantan am pus doar dorurile mele, 
Necazul şi durerea le-am lăsat pe peron...

E trenul care duce spre-o nouă viaţă,
Încă nu ştiu în ce gară am să cobor,
Dar vreau cu orice preţ şi cu speranţă
Să trec peste obstacol cu optimism, uşor.

Am să-mi urmez de-acum destinul
Şi chiar am să-l înfrunt, de este cazul,
Sătulă sunt de tot ce-nseamnă chinul,
M-am hotărât să schimb... macazul.










E loc sub soare pentru fiecare,
Mi-e imposibil să cred că nu-ntâlnesc
O gară cât de mică în inima mea mare,
Un suflet cald pe care să-l iubesc.

E timpul pentru o schimbare,
E viaţă scurtă și n-o mai irosesc!
Şi fiecărei clipe am să-i dau culoare
Din curcubeul vieţii ce-l trăiesc.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu