vineri, 7 august 2015

La Multii Anii fetita mea frumoasa !!!!

Acum 9 anii in urma ,in noaptea de 6 august spre 7 august am dat nastere unui ingeras frumos care mi-a schimbat viata complet .Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat sanatate si putere sa ii pot oferi fetitei mele un viitor mai bun ! Si pe aceasta cale ii urez din inima La Multi Ani si fie ca aceasta zi sa-ti dechida poarta unui viitor plin de succese, Dumnezeu sa-ti dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima, sanatate, impliniri ,multa iubire si spor la invatat ! La Multi Ani fetita mea frumoasa !! Te iubesc !!!! emoticon heart emoticon heart 









Un pic de petrecere pentru o papusa emoticon grin !! Iti doresc ca viata ta sa-ti fie la fel de frumoasa precum sentimentul de iubire, gingasa ca zambetul tau si linistita ca marea cand nu adie vantul! Inimioare, fluturasi, zambete de ingerasi, trandafiri catifelati, bafta-n viata, bucurii.. numai asta-ti pot dori... sa ai noroc si fericire, sa ai parte de iubire… sa faci tot ce iti doresti, sa iubesti si sa traiesti… sa fii bucuroasa in viata, sa ai zambete pe fata, si in incheiere-ti spun: La Multi Ani si un gand bun!!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu