luni, 21 septembrie 2015

'' Pentru cei ce ma barfiti '' !!

Am decis sa scriu acest mesaj pentru toata lumea care imi judeca viata si alegerile pe care le fac. M-am nascut ca sa imi traiesc viata, sa fac alegeri si greseli, sa invat din ele si sa trec mai departe. Cred cu tarie ca m-am nascut ca sa ajut lumea asta, sa fac ceva bun pentru aceasta societate in care contează numai aparentele si faima si prestigiul si aproape nimeni nu mai tine cont de ce e de fapt in interior. Vreau sa fac ceva bun pentru omenire, sa ajut pe partea spirituala si poate si materiala intr-o buna zi. Dar ca sa ii ajut pe altii trebuie sa ma ajut intai pe mine. Am facut si alegeri gresite in viaţa, dar aceste lucruri m-au maturizat iar fara ele nu as mai fi persoana care sunt acum. Fiecare dintre noi are idealurile sale si principiile sale bine impregnate. Unde vreau sa ajung cu acest mesaj,ideea in principiu este ca sunt alegerile mele, visele mele, greselile mele si nu ale altcuiva. EU suport consecintele faptelor mele si le-am suportat cu demnitate cand toata lumea din jurul meu ma judeca . Eu sunt centrul vietii mele. Noaptea cand ma pun in pat raman eu cu gandurile mele si constiinta mea. Nu raman cu ideile voastre despre mine. Daca eu consider ca este bine ceea ce fac, respecta-ma pentru ca este vorba de viata mea, de fericirea mea si nu a ta. Daca mi-as pierde timpul incercand sa ii multumesc pe toti din jurul meu, unde as mai exista eu in ecuatia asta ? Daca mi-as pierde timpul sa imi justific actiunile ,cand as mai avea timp sa fac ce mi-am propus ? Si totuşi am incercat sa va explic, sa ma justific si nu am ajuns la niciun rezultat. Ati incercat sa ma descurajaţi. De ce? Asta nu pot intelege. Daca nu fac alegerile pe care le-ati face voi, inseamna din start ca sunt gresite? Nu, este greseala voastra ca ma judecati . Puteti sa ma sfătuiţi dar nu sa va bagati in sufletul si sa ma manipulati sa fac ca voi. Va simtiti ca va dau deoparte ? Intrebati-va de ce inainte sa trageţi concluzii pripite. Vorbeam de spiritualitate mai inainte. Daca eu ma simt bine cu mine insumi, ar trebui sa renunt la pacea mea interioara de dragul vostru, pentru ca va iubesc? Daca m-ati iubi indeajuns consider ca m-ati accepta asa cum sunt, nu sa cautati sa dati vina pe ceilalti din jur pentru ca m-am schimbat. Eu sunt rezultatul tuturor experienţelor trăite, bune sau rele. Trebuie sa invatati sa-l acceptati pe celalalt independent de voi sau constiinta voastra. Invatati sa acceptati ca oamenii sunt diferiti. E uşor sa judeci, dar esti tu oare in masura sa faci asta? Mergi macar o mila din drumul meu si abia apoi ma poti judeca, dupa ce ai simtit tot ce am simtit eu vreodata. Ei, dar asta este imposibil,nu-i asa?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu