vineri, 1 ianuarie 2016

La Multi Anii 2016 !!

"Fie ca toate visele pe care le făuriţi în aceste zile magice să se împlinescă şi drumul străbătut pentru realizarea lor să vă aducă bucurie în inimi, iar în case fericire şi belşug. E cumpăna dintre ani! Să privim înapoi cu iertare, înainte cu speranţă, în jos cu înţelegere şi în sus cu recunoştinţă! Speranţa să vă deschidă poarta spre un An Nou plin de bucurii şi împliniri" La Multi Anii 2016 !! 








Viata ne ofera multe incercari si ne da posibilitatea de a trece prin multe obstacole, astfel de ziua ta eu iti sunt alaturi cu sufletul si iti urez un calduros "La multi ani". Dumnezeu sa te aiba in paza Lui, sa-ti ofere toate bunatatile vietii si sa gusti din ele in preajma celor mai dragi persoane tie. Nu uita ca succesul si fericirea te va urma in toate mersurile tale, iar bucuriile sa iti surada la fiecare pas care-l faci in lume. Cu multa dragoste, iti urez o viata linsitita ! 










Bună seara, gospodari,
Cu colaci din cei mai mari,
Bună seara tuturor,
Celor ce stați pe cuptor !
Noi pe-aici am mai umblat,
Dar pe voi nu v-am urat,
Sănătate vă dorim,
În anul ce-l întâlnim !
Să trăiți, să fiți voioși,
Să rămâneți sănătoși !
N-am venit să vă stresăm,
Am venit să vă urăm.
La Mulți Ani și fericire,
Casa plină de iubire,
Punga plină de mulți bani,
Să trăiți și la mulți ani !!!


emoticon kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu