miercuri, 8 ianuarie 2014

Cine sunt eu ........????

Cine sunt eu.....????
Nu vei stii niciodata daca în loc sa-mi asculti povestea si sa-mi afli pasii , te grabesti sa-ti dai cu parerea.
Nu ma vei cunoaste niciodata daca în loc sa ma întrebi ce nu stii, ma judeci si ma critici aspru pentru lucruri de care n-ai habar.
E atât de simplu. Oricine o poate face. Oricine poate sta lânga tine si poate începe “judecata”. Dar cu drept ?  Cu ce sens ?
Cine esti tu ? Cine sunt eu ? Cine suntem noi ?
Exista doar o singura cale de a ne cunoaste. Comunicarea.
Hai nu ne mai adresam unii altora cuvinte mai grele ca pietrele de moara.
Hai sa ne ascultam povestile fara sa mai tragem concluzii pripite.
Hai sa nu mai irosim cuvintele spunând lucruri fara sens.
Hai sa invatam o data pentru totdeauna ce înseamna respectul.
Si hai sa facem toate astea mereu...!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu