miercuri, 8 ianuarie 2014

Trebuie să mă iubesc, să mă apăr, să am încredere în ceea ce sunt......!!

Mi-am șters lacrimile, am strâns din dinți și am decis că trebuie să mă ridic, trebuie să merg înainte, trebuie să-mi văd de drum, trebuie să fiu mai puternică pentru că totul depinde de mine.
Nimeni nu mă va lua de mână pentru a mă ridica,
nimeni nu-mi va bate la ușă și-mi va rezolva problemele,
nimeni nu mă va salva de bârfele altora.
Depinde de mine. Absolut tot depinde de mine.
Trebuie să fiu un om cu suflet curat dar trebuie să mă feresc de minciunile celorlalți.
Trebuie să ajut când pot dar trebuie să mă feresc de cei care vor profita.
Trebuie să fiu puternică dar trebuie să mă feresc de cei care spun vorbe în vânt.
Trebuie să-mi iubesc prietenii dar trebuie să mă feresc de cei care îmi vor răul.

Trebuie să mă iubesc, să mă apăr, să am încredere în ceea ce sunt......!! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu