miercuri, 7 august 2013

'' Ca oameni, putem mereu sa incercam '' !!

Ca oameni, putem mereu sa incercam sa facem mai bine, sa fim mai buni, sa indreptam o greseala....Sigur ca “imi pare rau” nu functioneaza mereu, poate din cauza ca il folosim in atatea feluri: ca o arma…ca o scuza…ca o expresie banala, aruncata in vant, dar care da bine.
Dar cand ne pare rau cu adevarat, cand o facem cum trebuie, cand o spunem din suflet, cand faptele noastre exprima ceea ce vorbele nu sunt in stare, cand vine asa cum trebuie…”imi pare rau” e perfect…e ca o izbavire...Nu e nimic rau, rusinos, degradant, in a spune “imi pare rau”.Si…chiar daca un simplu „imi pare rau” nu sterge totul cu buretele, e bine s-o spui ca sa-ti demonstrezi ca iti recunosti propria greseala, iti recunosti defectele. Uneori “imi pare rau” poate sa fie …un nou inceput....!! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu