miercuri, 7 august 2013

'' Imi este plin sufletul de dezamagiri '' !!

Îmi este plin sufletul de dezamagiri si amintiri neplacute. Îmi este plin trecutul cu oameni în care am avut încredere dar s-au dovedit persoane egoiste si false....Îmi este de ajuns. As respira aer mai curat, as putea avea mai multa încredere în oameni daca n-as fi primit atâtea lovituri....Clipe în care te simti obosit, în care nu vrei si nu poti sa mergi înainte. Bati pasul pe loc, stai, te gândesti, îti imaginezi si nu te saturi. Mult timp m-am hranit cu vise, cu dorinte. M-am hranit .....si asa sufletul meu a devenit puternic, luptator, optimist. Problema mea ? Sufletul sensibil. Cei care considera asta o calitate, într-un fel gresesc. Cei ca mine sufera, cei ca mine au nevoie de îmbratisari, cei ca mine cred ca în jur exista doar sinceritate si altruism. Cei ca mine gresesc si se trezesc uitati într-o prapastie. Mergând printre oameni, am înteles ca deseori nu-mi gasesc locul, printre oameni am realizat ca nu suntem toti perfecti, exista oameni prefacuti, oameni care cu o mâna te ridica si cu cealalta îsi pregatesc cutitul.....Sunt o persoana naiva si deseori am considerat prieten cel mai mare dusman.... Daca mi-a parut rau ? Am înteles ca în fata Domnului pot sta cu fruntea sus.....!! 




Un comentariu: