miercuri, 7 august 2013

'' La Multi Ani ,copil frumos ...te iubesc !!

Acum 7 ani in urma ,pe data de 6 spre 7 august la ora 01:25 minute noaptea am dat nastere la un ingeras frumos ...o fetita frumoasa ,blonda cu ochii verzi . Iti multumesc ca ai venit pe lume ingeras frumos ...ai dat sens vietii mele din clipa cand te-am tinut in brate prima data ,erai asa de mititica ..cu manutele tale atat de firave ,erai cat un ghemotoc .Decizia noastra de a avea copii a fost cruciala, prin ea am hotarat pentru totdeauna sa ne lasam inima sa umble in afara trupului, dar am primit in schimb darul suprem: cea mai pura si gingasa iubire !! La fel cum nu ne putem satura de frumusetea stelelor asa nu ne putem satura nici de dragostea copiilor nostrii. Voi sunteti cele mai luminoase stele de pe cerul vietii noastre, voi ne-ati luminat si ne luminati mereu cararile  intortocheatele si intunecatele drumuri ale acestei lumii ...!! La multi ani copil frumos ...te iubesc ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu