miercuri, 29 octombrie 2014

Citirea rapidă și neputința învățată

Cât de ușor este să spui NU! Chiar înainte de a ști despre ce este vorba. Cât de ușor este să refuzi să știi acele informații care ți-ar putea schimba viața. Cât de ușor este să te plângi că nu ai timp. Cât de ușor este să ridiculizezi citirea rapidă.
Când vorbesc despre citirea rapidă oamenii sunt circumspecți. Îmi spun că nu cred în citirea rapidă de parcă eu aș fi inventat-o; le răspund că deja milioane de oameni din întreaga lume citesc rapid și că eu sunt doar un promotor ale unor idei care deja și-au demonstrat eficiența în diverse experimente de-a lungul ultimilor ani. O serie de personalități au practicat citirea rapidă și au ajuns să citească cu viteze foarte mari doar prin exercițiu constant.







Este mai ușor să te raportezi la tine ca la o persoană care nu înțelege sau se face că nu înțelege că viața înseamnă evoluție și că acum este timpul pentru a face alegeri. Când am realizat acest lucru atunci mi-am dedicat timpul, energia și banii pentru a afla cât mai multe despre citirea rapidă. Am crezut din toată puterea mea că ceea ce fac este bun și potrivit pentru mine, am crezut în mine și în steaua mea norocoasă.
Dar cred că am înțeles că cea mai mare piedică sau una dintre cele mai mari, este această neputință învățată. Să spui de cât mai multe ori NU lucrurilor pozitive din viata ta.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu