sâmbătă, 6 decembrie 2014

'' Un Mos ...mai Mos ca alti Mosii ...Mosul Nicolae '' !!

 Cu ocazia sfântului Nicolae îţi doresc multă sănătate, fericire şi nu în ultimul rând multă bucurie în viaţă!!!Să fii iubit şi să ai parte numai de lucruri frumoase!!!!În ultimii ani, Moş Nicolae a venit la mine cu… dragoste şi speranţă… El ştie că nu sufăr dacă nu vine încărcat cu daruri pentru cizmuliţele mele. Sunt norocoasă doar să ştiu că el există şi că îi face pe apropiaţii mei fericiţi. Tu eşti unul dintre ei? L-am trimis aseară pe moş la ţine, să-ţi sufle în ureche fericirea….










Printre fulgi de nea imaginari m-am strecurat aseară la tine în căsuţă, să-ţi laş un dar simbolic acolo în ghetuţă, dar te-am văzut dormind şi atunci ţi-am lăsat un pupic dulce pe obraz.Surpriză! Anul acesta Moş Nicolae nu ţi-a adus mai nimic. 
La Multi Anii tuturor celor care poarta astazi numele de Sfantul Nicolae !! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu