marți, 2 decembrie 2014

'' Saratele cu sunca '' !!

Se fac foarte rapid si sunt bune si atunci cind aveti musafiri. Eu le fac in multe feluri si cu diferite umpluturi, dar asta a fost cea mai buna dintre toate pe care le-am facut. De ce?  Aceasta pulpa de porc a facut saratelele mele asa de bune si nu exagerez cu nimic...Pentru reusita si deliciul lor ai nevoie de o sunca sau bacon de foarte buna calitate...


Ingrediente : 

jumatate pachet de aluat de foietaj
6 feliute pulpa de porc
50 gr cascaval
1 ou








Modul de preparare reteta saratele cu sunca : 

Am facut din jumatate de pachet de aluat pentru ca atita pulpa am avut.
Am infainat masa de lucru si am mai  intins cu sucitorul aluatul de foietaj. L-am uns cu ou batut, am ras cascaval pe gaurile cele mici, felia de pulpa am taiat-o in jumatate pe lungime pt ca era prea lata si am pus cite o feliute de pulpa peste cascaval. Le-am rulat in forma de spirala si le-am pus in tava tapetata cu hirtie de copt. Cind au fost gata toate, le-am mai uns si pe deasupra cu ou si le-am dat la cuptorul incins la 180 grade pt 20 minute, pina s-au rumenit deasupra.

Pofta buna!!! O halba de bere este foarte potrivita...



Reteta in imagini : 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu