marți, 2 decembrie 2014

'' Tort rapid ''

Se intampla de multe ori sa avem musafiri neanuntati ,sau sa fim in criza de timp sa pregatim ceva dulce...Tortul asta este exact ce aveti nevoie pt o astfel de ocazie....Incercati si nu veti regreta:)



Ingrediente :


30 de piscoturi
1 galetusa iaurt cu stracciatella
1 cutie mascarpone
10 linguri zahar
2 cani de cafea gata facuta
2 lingurite gelatina
1 pumn de nuci







Modul de preparare reteta tort rapid : 

Gelatina se pune pe baie de abur sa se topeasca , apoi se da la racit.
Crema de mascarpone se pune intr-un bol si se amesteca bine cu zahar..
Se adauga iaurtul si se omogenizeaza.
Se pune si gelatina racita si amestecam bine.
Intr-o tava rotunda cu fund detasabil se pun un rand de piscoturi pe care le-am inmuiat in cafea.
Se pune peste jumatate din crema obtinuta, apoi un alt rand de piscoturi inmuiate in cafea, iar deasupra restul de crema
Se niveleaza si se da la rece peste noapte.
eu am pus nuca intr-o punga si cu sucitorul am sfaramat-o.
Am pus-o deasupra tortului , apoi l-am portionat si servit cu familia :)



Reteta in imaginii : 















                                    Va urez spor la treaba ,daca va incanta ideea mea si pofta buna !! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu