marți, 17 decembrie 2013

Astazi da, m-am leganat cu amintirile sau cu trecutul si mi l-am inteles si acceptat....

Astazi da, m-am leganat cu amintirile sau cu trecutul si mi l-am inteles si acceptat. Este greu sa ajungi la independenta, sa nu te intereseze niciun aspect din ceea ce spun sau vor ceilalti, insa nu imposibil. Leganandu-mi gandurile si lasandu-le sa zboare, prin zborul lor care nu era uniform ci ratacit… hmmm… mi-am zis ca sunt la fel. Da, toti ratacim si atunci l-am rugat pe vant, cel care-mi dadea balansul, sa ma duca in mine… a fost greu… multe buruieni crescuse de cand nu-mi vizitasem sufletul. Am inceput sa curat cu durere si lacrimi, dar nu m-am oprit… stiam ca facand curatenie voi gasi Lumina. ASA A FOST… Viata este ca o cascada. Aveti curaj sa va desprindeti de prejudecati si mai ales sa priviti in voi? Dati-va si voi in leagan… merita sa va vedeti sufletul, mai ales in aceasta saptamana… Iubiti ca si cand nimic altceva nu mai conteaza! Zambiti ca si cand toata lumea depinde de zambetul vostru! Daruiti ca si cand sunteti singurii care pot darui totul .....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu