marți, 17 decembrie 2013

Raspunsul este acelasi…

Candva am incercat sa inteleg de ce trebuie sa plangem, sa zambim ,sa suferim ,sa ne bucuram…si am sata si am gandit ,am citit si recitit..apoi simplu am zis…
Viata este un drum cu sens unic…mergem inainte fara cale de intors ,fara sens giratoriu care sa ne de oportunitatea de a repara ce am gresit…si daca nu mergem pe drumul drept …si ne indreptam pe carari ocolitoare ajungem tot acolope drumul nostru numai ca in mijlocul furtunii si suntem luati prin surprindere …
Asa ca fie drumul cum o vrea …mai bine inainte si inving fiecare lovitura si ma ridic din nou si zambesc si ma bucur de ce este frumos fara sa ma mai gandesc de ce trebuie sa trecem prin atatea…
Raspunsul este acelasi…VIATA ESTE FACUTA SA FIE TRAITA NU ANALIZATA …ca nu mai vezi frumusetea …



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu