vineri, 20 decembrie 2013

IUBIRE AMARA !!!



Cand m-am uitat in ochii tai,
Am vazut durerea stinsa.
Sufereai pentru ca stiai ca pleci.
Ca pleci fara sa te gandesti la mine,
Sa nu pot sa te urasc in viitor,
Sa te iubesc, sa nu pot sa-ti uit
Numele tau, si parfumul trupului tau.
Mi-e dor de tine, mi-e tare dor,
Desi m-ai parasit fara un cuvant,
Esti tu, si iti aud vocea calda,
Dar inchid fara speranta .
Asa sint, eu crezand ca sint puternic
Dar in fata ta ma port atat de slab,
Cand iti aud vocea, plang la nesfarsit
Si-mi amintesc de tine
Cand vantul ne mangaia fata lacrimata
Si ne-am sarutat prima data.
Te iubesc , te iubesc,
Nu pot sa uit numele tau
Nici parfumul trupului tau.
Te iubesc , te iubesc,
Si mi-e atat de dor de tine…
Ai disparut fara urma,
Si sper ca voi rezista singuratatii
Dar lacrimile mi-aduc aminte de tine.
Asa sint eu si nu vreau sa renunt,
Ca fara tine tristetea-i infinita,
Mi-e dor de tine, mi-e atat de dor.
M-ai parasit, si pentru asta te-am urat,
Si te urasc pentru ca m-ai facut sa sufar.
Acum vreau ca viata sa-ti fie luminata,
Si-n viitor sa-ti intalnesti destinul,
Sa nu-ti atarne de mine fericirea,
Nici atunci, nici acum, niciodata,
Te rog pe veci, iubire, sa ma uiti,
Si visu-ntocmai sa ti se-mplineasca,
Iubire, mergi cu bine…..!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu