sâmbătă, 21 decembrie 2013

Bilant 2013,....!!!


Cum a fost 2013? per total a fost bine...ma uit in oglinda si pot sa spun ca sunt destul de multumita de ceea ce vad..a fost un an sanatos, un an greu dar bun...un an cu realizari personale și profesionale...Cum ? Am tacut, am facut, am atins niste scopuri si am mers mai departe...mereu cu zambetul pe buze si cu o licarire in ochii... am trecut prin cateva experiente care m-au schimbat radical... si asta m-a facut fericita...am realizat ce este neglijabil si ce este cu adevarat important...si asta m-a facut fericita...am invatat sa iert si sa vad dincolo de frica din oameni care ii determina sa faca lucruri aiurea, tampite, neinspirate si care ranesc... si asta m-a facut fericita...Va doresc voua, tuturor, sa fiti fericiti, impacati, sa puteti zambi in semn de multumire...pentru ca sunteti fericiti, cu adevarat fericiti, chiar daca viata nu este dreapta si oamenii nu primesc ceea ce merita, dar este singura pe care o avem (despre care ne amintim si despre a carei existenta stim) asa ca avem datoria de-a o trai cu zambetul pe buze… schimband ceea ce putem schimba (si multe pot fi schimbate) si acceptand ceea ce nu poate fi schimbat (asta insemnand intr-o oarecare masura sa acceptam sa ne schimbam noi/modul nostru de a gandi/modul nostru de a percepe)...multumesc tuturor celor care m-au sustinut in 2013 si de la care am invatat foarte multe lucruri bune...multumesc familiei pentru toate gandurile bune si pentru toata grija lor...multumesc viitorului meu sot care m-a incurajat si m-a sustinut zilnic in tot ceea ce am facut...va iubesc pe toti si va doresc ca anul ce vine sa va aduca multa fericire, dragoste, multa, multa sanatate si putere de munca  !!!
Fie ca taina sfanta a Nasterii Domnului Isus Hristos...... sa va aduca bucuria si emotia Craciunului prin speranta unui viitor mai bun ,mai imbelsugat .....Va imbratisez cu drag , Roxana !!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu