marți, 1 aprilie 2014

AI VREA SA FIM UN SINGUR SUFLET !?!?

Inima mi se rupe-n doua cand la tine ma gandesc ,somnul noptii mi se strica si de dor innebunesc... Am nevoie de tine, iubire! "Mi-e dor de tine, de surasul tau, de privirea ta...de ce nu esti langa mine sa-mi alungi dorul din inima?" Ma gandesc la tine in fiecare zi. Pentru mine esti ceva cu totul special si abia astept sa te strang din nou in brate, sa te sarut si sa stiu ca esti numai al meu!
Un dor cumplit ma arde - nu-l lasa sa se transforme in cenusa, hai sa luminam cerul cu iubirea noastra!
Cu fiecare secunda care trece, te iubesc mai mult. Cu fiecare zi care trece, te doresc mai mult. Cu fiecare saptamana care trece, te ador mai mult. Cu fiecare luna care trece, pur si simplu te venerez mai mult...
Tot ce vreau sa stii este ca te iubesc si te voi iubi pana in momentul in care imi voi da ultima suflare. Si chiar dupa aceea...





                                    AI VREA SA FIM UN SINGUR SUFLET !?!?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu