marți, 8 aprilie 2014

Te-am iubit...te iubesc ..si te voi iubi mereu . ....

Niciodata nu voi avea destul timp sa iti redau in cuvinte tot ceea ce simt pentru tine ....iubire ,pasiune ,dorinta ...tot ce stiu e ca voi incerca mereu sa fac mai mult decat e posibil ,pentru a te pastra aici in inima mea . Voi fi intotdeauna aici sa te iubesc ,voi pretui intotdeauna caldura zambetului tau si fericirea inimii tale ...voi incerca intotdeauna sa gasesc cuvinte sa-ti multumesc pentru ceea ce faci pentru mine ,pentru ca ai umplut viata cu vise devenite realitate si amintiri frumoase ...TE IUBESC nu doar pentru ceea ce esti ,ci pentru ceea ce sunt cand sunt cu tine ...Te iubesc pentru ca ma ajuti sa fac din viata mea ..nu o taverna ...ci un templu ,tu ai adus culoare in viata mea ...cu tine am descoperit fericirea ...fericirea care ma face sa simt cu adevarat ca traiesc esti TU ...implinirea si fericirea au venit odata cu tine .Imi lipsesti enorm de mult ,si daca tu nu ai fi ..n-as mai fi nici eu .Pentru ca eu am devenit TU...fara tine nu am aer ma sufoc ...fara tine viata mea nu are rost .Traiesc prin tine fiecare clipa a vietii si voi traii pana la moarte si dincolo de ea ....

                                       Te-am iubit...te iubesc ..si te voi iubi mereu .







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu