marți, 1 aprilie 2014

De vei intelege mai tarziu !!

Te iubesc splendoare sufletului meu
esti totul pentru gandul meu
Desi tu nu esti mereu
Alaturi de sufletelul meu.

Poate-am gresit
Sau poate-am fost nedreapta
Dar totul se iarta
Daca iubesti o data.

De vei intelege mai tarziu
O sa imi dai dreptate
Eu te-am iubit cum am crezut
Tu nu mi-ai fost aproape.

Sau poate mi-ai fost alaturi
Dar nu cand aveam nevoie
De tine, de cineva care sa-mi incalzeasca
Suferinta, tristetea, durerea.

Tu mi-ai fost aproape
Doar cand te plictiseai
Tu ai venit la mine
Doar cand ma doreai.

Un gram de iubire tu nu mi-ai oferit
Deci la ce-as putea
Acum sa ma gandesc
Dragostea-mi in suflet tu nu ai "cules".

Degeaba iubesc si sper
Degeaba, degeaba
Oricum eu am iubit, tu nu
Deci cine e invinuit.....?

Eu sau tu?
Cu siguranta eu
Pentru ca te-am iubit prea mult
Si am tinut cu drag la tine.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu