vineri, 2 ianuarie 2015

Buna dimineata!!

Și am ajuns la a doua zi din acest an...
Anul ce tocmai sa incheiat a fost unul plin cu de toate.
Am avut zâmbete largi pe chip, zâmbete de aparenţă pentru a nu-mi trăda tristețea, zâmbete din suflet şi lacrimi pe obraz de deznădejde şi descurajare. dar şi lacrimi de fericire, bucurie, împlinire. 
Am avut dor nebun de dragoste în suflet, dar și dezamăgire datorită răutăţilor gratuite primite fără un motiv anume sau ca "mulţumire" pentru binele tocmai făcut.
Am descoperit că pe cât de "mari" sunt unii oameni, pe atât de "mici" sunt alţii.
Am învăţat că dragostea se păstrează prin lucruri simple, prin gesturi mici, dar neaparat venite din suflet.Tot aşa cum lumina vine de la Soare, cred că Iubirea vine de la Dumnezeu. Asta înseamnă că atunci când iubeşti cu adevărat, Dumnezeu se exprimă prin tine! Nu tu iubeşti, ci Dumnezeu iubeşte prin tine.
Am legat noi prietenii, cu oameni frumoşi, cu oameni care ştiu să fie cu adevarat prieteni .Au plecat din viața mea, cei care din punct de vedere vibrațional nu mai rezonau cu mine. Le mulțumesc oricum pentru lecțiile oferite. Le mulțumesc și celor care nu au fost alături de mine când aveam nevoie. Din acest motiv am devenit mai puternică, primind o nouă pereche de aripi, a femeii puternice, a încrederii de sine. Nu las nici un regret în anul de la care îmi iau ramas bun. Am trăit. Aşa cum am ştiu, aşa cum am crezut, aşa cum am simţit. Am trăit pur şi simplu. Cu bucurie şi cu tristeţe.
Mă deschid complet să accept tot ceea ce Universul are să îmi ofere şi mă deschid complet să accept toate creaţiile care îmi sunt potrivite mie. Orice gând sau dorinţă, poate deveni realitate! Facă-se mereu Voia Lui, în toate!
Vă doresc un An Nou de poveste, cu multă putere si motivaţie, cu vise împlinite şi credinţă în forţa vieţii care ne curge prin vene, un An Nou cât mai bun, un An aşa cum voi îl visaţi!! Să fiţi fericiţi alături de toţi cei pe care-i aveţi în jur!
LA MULŢI ANI!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu