luni, 12 ianuarie 2015

'' O lume de basm, în ziua de rând !! ''

Lasă-mă să te cuprind,răsărit de mine, Să-mi tremure de flori liliachii, iubirea, Să mă-nfăşor în nouri, s-adulmec fericirea, De-a fi cu tine! Lasă-mă să te ating, în ceruri cârpace, În dimineaţă cu miros de cherhanale, Singurătăţii, îi spun să îmi dea pace, Tristeţii, să o ia uşor, la vale! Vindecă-mă cu iubire de tine, În verdele lăuz de primăvară, Să fii doar fir de iarbă ce se-nfioară În ziuă, de mine! De-a pururea, frumoasă, de-a pururea, iubită, Rogu-te, lasă sărutul meu să te-ncălzească! E-un drum atât de scurt, lasă să te găsească Dorinţa mea de a te face fericită! Doar pentru tine, cerul sărută marea-n apus, Doar pentru tine,am atâtea cuvinte de spus! Vântul mângâie pădure, doar pentru tine, Şi soarele-n dimineaţă răsare, în doruri de mine! Apleacă-ţi urechea spre cochilie de noapte, Ascultă de mare, chemare, în şoapte! Lasă-mă să te iubesc în primă lumină, Şi-n ultimă, când îngeri în iubire se închină! Lasă-mă să-ţi fiu visul ce-n noapte te-ajunge, Să fiu val zbuciumat în furtună de mare, Să fiu lacrimă de cer ce îmi plânge, De tine, chemare! Şi în galopuri nebune, de seară, Să-ţi fiu tribut de dalbă primăvară! Lasă-mă să te iubesc în verde născând O lume de basm, în ziuă de rând!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu