marți, 30 iulie 2013

'' Eu victima ta ,dispusa ...'' !!!

De la inceput, erai un hot
Mi-ai furat inima si
Eu, victima ta dispusa,
Eu ti-am aratat parti din mine
Ce nu sunt prea frumoase
Si cu orice atingere
Tu le-ai aranjat
Acum, tu vorbesti cand dormi
O,lucruri ce nu-mi spui niciodata
O,spune-mi ca te-ai saturat
De iubirea noastra, 
Da-mi doar un motiv
Doar un pic e de-ajuns
Doar o secunda, nu suntem rupti
Doar curbati, putem sa invatam sa iubim din nou
E scris in stele
E scris in cicatricile inimilor noastre
Imi pare rau, nu stiu de unde
Vine tot asta
Eu am gandit ca totul e bine
O, noi aveam tot
Din nou ti-ai iesit din minti
Iubire, noi inca mai avem tot?? 
Si totul este in mintea ta
Da, dar asta se intampla
Tu ai avut niste vise rele
O,tu stateai atat de aproape de mine inainte
O,nu-i nimic afara de asternuturi goale
Intre iubirea noastra, 
Puncte lacrimale si rugina
Eu il aranjez pentru noi
Noi devenim prafuiti
Dar iubirea noastra nu-i de-ajuns
Tu il tainuiesti
Tu iti reversi o sticla
Nu, nimic e tot atat de rau ca si aparentele
'Noi' am sa marturisesc tot
Si acesta este inceputul unui 'Sfarsit' !! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu