duminică, 30 martie 2014

... As vrea sa pot uïta!

Orice greseala, o plateste lacrima...
As vrea sa pot uita!
Cata-ncredere am putut avea..!?
Cat de mult raneste dragostea!

Imi dai visele...
Imi dai dragostea...
Imi iei mintile...
Doar tu te joci cu inima!

Imi dai visele...
Imi dai dragostea...
Imi iei mintile...
Doar tu te joci cu inima!

Te iubesc, "amore"! Ce stare, ce putere!
Provocatoare de sentimente ce inima o cere...
In durere ca tu nu esti aici
Sa ma strangi in brate ca ti-a fost dor sa-mi zici!
Cu tristete caci nu te pot saruta,
cu o durere in piept in locul unde-i inima!
cu buzele uscate si o lacrima in ochii mei
ce cade pe o poza veche de a ei...
As renunta la toate pentru ca iubesc!
Te rog, Doamne, iarta-ma daca gresesc,
Dar cand pun mana pe piept bate tare inima
Iar ea... e doar in mintea mea
A devenit obsesie, nu as fi vrut asa!
As vrea sa-mi deschid destinul iar unde e ea
eu sa nu mai gresesc, sa schimb clipa
cand am facut-o sa planga... e vina mea!

Imi dai visele...
Imi dai dragostea...
Imi iei mintile...
Doar tu te joci cu inima!

Cand sunt nesigur imi ofera siguranta,
Am gasit-o pregatit sa imi inchei viata!
Nici o alta femeie nu ma poate fermeca...
Daca am pierdut-o pe ea mi-a mai ramas speranta
ca ma poate ierta, ca imi va reda dragostea,
ca imi va reda sentimentul plecat cu ea!
Se joaca cu mintea mea...
Stii... Mi-ar putea place!... daca stiu ca pleaca, dar ca se va intoarce!
Dar simt ca nu mai am ce am avut,
dar simt ca totul e pierdut
dar simt cerul intunecat totul e adevarat!
Totul schimbat, ce am cladit ruinat!
Peste obraji o ploaie de lacrimi se vede...
Cad in genunchi... Doamne, cum am putut-o pierde!?
Da-mi ocazia sa-mi demonstrez sentimentele
caci doar ea imi poate da toate trairile!...

Orice greseala, o plateste lacrima...
As vrea sa pot uita!
Cata-ncredere am putut avea..!?
Cat de mult raneste dragostea!

Imi dai visele...
Imi dai dragostea...
Imi iei mintile...
Doar tu te joci cu inima!...
... As vrea sa pot uïta!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu