vineri, 28 martie 2014

''Ceea ce se traieste sub ele este doar un vis trecator...!! ''

Datoria noastra este aceea de a oferi ceea ce avem mai bun oricui, deoarece fiecare om este o bucatica rupta din cer. Ceea ce fac ceilalti cu ceea ce noi le oferim nu mai este problema noastra ci devine pacatul lor. Nimeni nu ne va judeca pentru raul facut de altcineva, nici macar Dumnezeu. Fiecare va raspunde pentru actiunile lui. Gândurile noastre trebuie sa fie îndreptate spre a face bine, mai mult decât pentru ceilalti, acest aspect este pozitiv pentru noi deoarece ne da lumina necesara pentru a supravietui într-o lume din ce în ce mai întunecata. Chiar daca aparent nu se merita sa facem ceva bun pentru om, recompensa noastra nu provine din mâinile oamenilor ci din cele mai darnice: ale Tatalui Ceresc. El cunoaste fiecare samânta pe care am cultivat-o în viata fiecaruia si chiar daca nu va înflori în sufletul omului, creste în sufletul meu deoarece am constiinta împacata ca fac ceea ce El îmi cere. Nici un ecou nu se va pierde în nori....toate vor fi primite de Tatal meu si puse bine. Într-o zi le va trimite pe toate înapoi la mine. Si chiar daca mi-ar fi calcat sufletul în picioare de o mie de ori, voi continua sa ofer un ecou blând, ba chiar mai suav si purificat de „cuptorul” suferintei ! Aceasta este recompensa mea !...Tinta noastra sa fie cât mai sus...dincolo de stele. ...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu