vineri, 28 martie 2014

'' Lumea din jurul unui simplu ,,Multumesc''.....!!

Am privit atenta lumea si am descoperit o multitudine de lucruri ,sentimente si stari oricât de marunte ar parea, merita sa ma înclin în fata lor si sa spun din suflet “multumesc”. Nimic din tot ceea ce primesc nu mi se cuvine pur si simplu. Orice gura de aer pe care o respir este un privilegiu divin si o dovada de dragoste ca Universul mi le ofera în dar. Azi e mohorat si ploua ?
Eu multumesc pentru lumina care freamata sub nori, pentru toate delicii pe care mi le ofera vazul, mirosul, gustul, pipaitul, auzul. Pentru mâncarea de pe masa, pentru locuinta care ma protejeaza de capriciile vremii, pentru oamenii care m-au primit în inima lor, pentru surâsul inocent al unui copil ,pentru fiecare clipa de frumusete la care viata ma face partasa. Multumesc pentru tot ce ma face sa zambesc ,pentru ce ma impresioneaza, ma înduioseaza si ma farmeca din cele petrecute mie sau altora, fie ei cunoscuti sau necunoscuti....
Nu regret nimic din ceea ce înca imi lipseste. Nu ma mai rog sa primesc lucrurile materiale pe care mi le doream candva ,ci doar multumesc pur si simplu pentru tot ceea ce viata îmi ofera acum.In clipa in care am indraznit sa spun ,,multumesc'' m-am convins ca exista si recunostinta...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu