vineri, 28 martie 2014

'' Azi sunt recunoscatoare '' !!

Azi sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce am si pentru tot ceea ce am avut în viata mea   !!
Azi sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce am si pentru tot ceea ce am avut în viata mea.
Sunt recunoscatoare pentru mama pe care o am si pentru tatal pe care il am ....
Sunt recunoscatoare pentru toti oamenii buni, de la care învat, care ma fac sa simt siguranta prieteniei si care ma coplesesc cu iubire.
Sunt recunoscatoare pentru toate amintirile frumoase si pentru toate visurile în care cred.
Sunt recunoscatoare pentru toate emotiile care mi-au bucurat inima.
Sunt recunoscatoare pentru tot ce exista frumos, pentru multitudinea de posibilitati, pentru viata!
Sa aveti o seara minunata si frumoasa  si nu uitati ca înainte sa cerem trebuie sa fim recunoscatori si sa multumim pentru tot ceea ce avem  !!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu