vineri, 28 martie 2014

'' A ierta înseamna sa-ti pui sufletul pe altar....'' !!

A ierta înseamna sa-ti pui sufletul pe altar în sacrificiu de fiecare data când pronunti " te iert";

A ierta înseamna sa te lasi ranit o data, de doua ori, de trei ori pâna la infinit de aceasi greseala;

A ierta înseamna sa adormi visele tale sub talpile unui om dispus sa le calce din nou si din nou;

A ierta înseamna sa speri si sa accepti aceste riscuri, chiar daca dincolo de iertare poate nu vei gasi niciodata o schimbare, ci doar acelasi cuptor fierbinte care îti mistuie visele si sperantele.

TOTUSI, atunci când iert as dori ca aceasta sa vina de mâna cu o recunoastere si o schimbare din partea celuilalt. As vrea ca cealalta persoana sa constientizeze ca ranile pot fi râuri adânci si se pot construi ziduri de nedarâmat prin actiuni si cuvinte; as vrea sa înteleaga ca daca am iertat de doua ori aceasi greseala nu înseamna ca nu mai doare ca prima data si ca are dreptul sa ma raneasca si a treia oara ci faptul ca am un suflet dispus sa creada în schimbarea omului; un suflet inclinat sa treaca de o mie de ori prin acelasi sentiment ranitor doar de drag, doar din speranta ca acel suflet va deveni cândva o versiune mai buna; sa realizeze ca totusi a existat cineva în lume care a dorit prin iertare sa-i arate cerul. As vrea sa iert, dar mi-as dori ca iertarea sa mearga de mâna cu o promisiune: un juramânt al sufletului celuilalt de a calca mereu cu grija prin mintea mea, sufletul meu, lumea mea.

  ''  O spun eu. Aceeasi care te iarta mereu.... ''  !!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu