miercuri, 10 septembrie 2014

... Despre mine ...!!

Am fost o adolescenta atat de naiva si nestiutoare. Am iubit prea repede si prea usor. M-am atasat de unii oameni fara sa-i cunosc prea bine si fara sa le urmaresc interesele. M-am lasat purtata de sentimente necunoscute, crezand ca totul va fi bine mereu. Eram dependenta de afectiune si atentie, tanjeam dupa imbratisari si cuvinte frumoase... cauza fiind ca nu am primit toate acestea de la parinti. Am crescut singura, invatand totul singura, autoeducandu-ma si incercand singura sa descopar lumea. Am avut o copilarie trista...invatand, plangand si asteptand iubire de la parinti. Iar cand am mai crescut, m-am indragostit prea repede de cei ce-mi ofereau ceea ce am asteptat de mica. Poate nu am iubit...nu stiu...poate ca am iubit ceea ce mi se oferea, nu persoana in sine... Acum, dupa ce am infruntat multe obstacole, dupa ce am suferit atat de mult, dupa ce viata mi-a aratat partea sa urata...am lasat totul in urma. Nu ma mai impresioneaza afectiunea, cuvintele frumoase si cei ce ma baga in seama. Astazi stiu sa aleg pe cine sa primesc in viata mea, stiu cine merita iubirea mea si stiu ca fericirea mea nu depinde de nimeni...













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu