miercuri, 10 septembrie 2014

'' Dragile mele prietene '' !!

Dragile mele prietene, v-ati intrebat, poate, de ce barbatii nu sunt la fel de sensibili la mangaieri ca noi, femeile? Ei bine, pielea femeii este de cel putin zece ori mai sensibila la atingeri decat cea a barbatului, motiv pentru care doreste mai multa afectiune exprimata prin imbratisari si mangaieri. Asadar, cum barbatul nu stie acest lucru, va oferi imbratisari dupa cum simte "pielea lui"... Sper ca aceasta informatie sa va ajute sa nu va mai suparati in caz ca vreti stranse in brate, iar barbatul "n-are chef". Trebuie doar sa intelegeti ca ei sunt de peste zece ori mai insensibili in acest domeniu... Oricum, eu va imbratisez, cu drag, pe toate! 










As vrea atat de mult sa devin mai puternica sufleteste... Sa nu mai plang pentru ceea ce nu se merita, sa nu-mi mai pun fericirea in mainile altora, sa nu ma mai doara dezamagirile, sa nu-mi mai fie frica de singuratate, sa nu mai lupt pentru cine nu ar lupta pentru mine, sa nu imi mai pese de ceea ce mi-ar putea crea suferinta. As vrea sa am puterea de a trece peste toate obstacolele vietii cu zambetul pe buze si cu fericirea in suflet. As vrea sa nu mai fiu atat de sensibila, sa nu mai pun suflet in tot. As vrea sa devin imuna la rautatea si nepasarea celorlalti. As vrea sa-mi incui sufletul intr-o cutie si sa nu dau cheia nimanui, caci astfel sunt putine sanse sa mai sufar, dar nu am destula putere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu