miercuri, 25 martie 2015

Ar putea fi formula sufletului pereche!!

Ar putea fi formula sufletului pereche!!??Inca de mica am cautat formula sufletului pereche. Am rasfoit dictionare, am citit carti, am interpretat vise, am ascultat opinii, insa nimic nu m-a multumit. Si am inteles de ce. Sufletul pereche nu are o definitie deoarece nu poate fi exprimat prin cuvinte.
"Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta."
Sufletul pereche se simte.Destinul nu lucreaza in ture.....






Sufletul pereche iti poate trece prin fata la orice varsta. Iubirea eterna nu este presata de ticaitul ceasului, ci traieste la infinit, hranindu-se doar cu intelegere si romantism. Sufletul pereche iti poate colora viata, te poate transforma intr-o alta persoana, scotand la iveala trasaturi adanc inradacinate in tine, despre care nu aveai habar.
Accepta persoana de langa tine asa cum este si nu incerca sa o schimbi. In dragoste este nevoie de compromisuri si de iertare. Defectele sunt cele care caracterizeaza o persoana, fac parte din ea, ajutand la identificarea acesteia intr-o multime. Nu iti goli sufletul pereche de continut pentru a crea o persoana asemanatoare tie. Aminteste-ti ca opusurile se atrag, interactioneaza cu fericirea, imbratiseaza dragostea si hraneste-te cu iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu