miercuri, 25 martie 2015

Nu pot să evit problemele...dar ştiu că îţi sunt alături.

Ştiu că nu voi putea să-ţi alung tristeţea de fiecare dată de pe chip, dar trebuie să ştii ca tristeţea ta înseamna implicit a mea.
Nu voi putea de fiecare dată să te fac să zâmbeşti, deşi mi-e sufletul plin de tine, tu poate vei dori să fii singur. Te voi intelege, te voi lăsa să vii tu la mine..
Nu voi putea să-ţi iau durerile cu mâna, deşi mi-aş dori dar...ştiu că îţi voi fi alături şi mai ştiu că uneori durerile...nu le simţi la aceaşi intensitate când sunt doi.
Nu voi putea să-ţi ofer de fiecare dată fericirea pe care eu mi-o doresc pentru tine, dar ştiu că sti că îmi doresc să fii.
Nu voi putea de fiecare data să te îmbratisez cum mi-as dori, să-ţi alung gândurile nedorite, să te fac să înţelegi că eşti unic, că eşti minunat, dar ştiu că voi încerca să-ţi demonstrez.
Nu voi putea să te scutesc de griji, de probleme, dar ştiu ca le putem rezolva împreuna.
Nu voi şti să îţi spun de fiecare dată cuvintele potrivite, dar ştiu că simt, că mi-e gândul şi sufletul la tine.
Nu pot să evit problemele...dar ştiu că îţi sunt alături.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu