luni, 23 martie 2015

Mă simt om atunci când iert.

Ma doare frumos tot ce iubesc...așa mă pastrez umană.
Mă simt om atunci când iert. 
Mă simt om atunci când iubesc, chiar dacă nu mă simt iubită la fel. Mă simt om atunci când pot înțelege la alții ceea ce alții nu înțeleg la mine. 
Mă simt om când greșesc și mă simt norocoasă când îmi dau seama unde anume. 
Mă simt om când sunt blândă și am gânduri bune pentru cei care n-au învățat încă să iubească. 
Mă simt om când ofer din tot ce sunt și am mai bun, deși nu primesc nimic.
Mă simt om când am răbdare și compasiune pentru cei care nu au așa ceva.
Mă simt om când mă ridic după ce-am fost călcată în picioare.
Mă simt om când toată lumea are impresia că sunt o bleagă.Însă nu consider că sunt așa atât timp cât simt că sunt om.












Dacă mai adăugăm și câte un zâmbet larg și presărăm câteva gânduri pozitive cu siguranță vom reuși să aducem soarele înăuntru și să ne bucurăm de primăvara eternă din sufletul nostru .
O zi frumoasă tuturor !!!











Fac parte dintre cei care consideră că o zi „ perfectă ” este indusă de dispoziția, energia și modul în care gândim, deci de către noi.
Succesul, armonia și frumusețea unei zile se descoperă doar de cei care știu cum să privească și în ce direcție să o facă , cu sufletul spre prezent , cu mintea deschisă provocărilor vieții.
Vă doresc o zi minunată, în care liniștea și armonia să domine.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu