miercuri, 25 martie 2015

Declaraţia sotului meu de apreciere personală...

Eu sunt eu.
În toată lumea nu mai există nimeni exact ca mine.
Există oameni care au nişte părţi asemănătoare cu ale mele dar nu seamănă cu mine perfect.
De aceea tot ce vine din mine îmi aparţine numai mie, pentru că doar eu am hotărât aşa.
Eu îmi aparţin cu totul – corpul meu cu tot ceea ce face el;
mintea mea cu toate gândurile şi ideile;
ochii mei cu toate imaginile pe care le văd;
sentimentele mele oricare ar fi ele – furie, bucurie, dragoste, frustrare, dezamăgire, nerăbdare;
buzele mele şi toate cuvintele rostite – politicoase dulci şi aspre, corecte sau incorecte;
glasul meu răspicat sau şoptit; toate faptele mele fie că includ pe alţii sau numai pe mine.








Am propriile mele fantezii, propriile mele vise, speranţe şi spaime.
Am propriile mele triumfuri şi succese, dar şi propriile eşecuri şi greşeli.
Pentru că eu îmi aparţin mie, mă pot cunoaşte îndeaproape.
Făcând acest lucru mă pot iubi şi pot fi prietena tuturor părţilor care mă alcătuiesc.
Numai atunci o să pot să le fac pe ele să lucreze pentru propriul meu interes.

Ştiu că există anumite aspecte legate de mine care mă derutează, iar altele pe care nu le cunosc.
Dar atâta vreme cât sunt prietenoasă cu mine însumi,
pot căuta curajoasă şi plină de speranţă modalităţi de a afla mai multe despre mine.
Oricum aş arăta şi m-aş auzi, orice aş spune şi aş face, şi orice aş gândi şi aş simţi la un moment dat,
mă reprezintă întru totul pe mine.
Clipa aceea este autentică şi mă arată pe mine cum sunt în acel moment.








Când revăd mai târziu cum am arătat şi cum m-am auzit, ce am spus şi ce am făcut,
cum am gândit şi ce am simţit, am senzaţia că multe părţi nu mi se potrivesc.
Atunci las, trec peste aceste părţi, păstrându-le doar pe acelea care mi se potrivesc
şi încercând să inventez altele noi în locul celor abandonate.

Văd, aud, simt, gândesc, spun şi fac.
Posed instrumentele de a trăi, de a fi alături de ceilalţi,
de a realiza ceva bun şi de a găsi un rost şi o ordine în mulţimea de oameni şi de lucruri din afara mea.
Eu îmi aparţin mie şi mă pot construi.
Eu sunt eu şi mă simt bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu