luni, 23 martie 2015

Daruiesc zambetul meu....

Daruiesc zambetul meu acelora ce mi-au aratat ca ma pot baza pe ei in cele mai rele momente din viata...Il daruiesc acelor ce au stiut sa vada dincolo de aparenta seninantate a chipului meu...care au stiut sa ma asculte, m-au inteles si il daruiesc celor ce au nevoie de el...
Daruiesc zambetul meu acelor persoane care nu au reusit inca sa-si gaseasca acea pace interioara si de care au atata nevoie, celor care obositi de atatea lupte au decis sa abandoneze,..
Daruiesc un zambet pentru fiecare dintre noi si mie insami, pentru ca o expresie atat de frumoasa a propriului suflet trebuie intotdeauna impartita cu toata lumea...Niciodata sa nu permiti cuiva sa-ti stearga zambetul de pe buze si din priviri..Pierderea e prea mare...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu