luni, 2 martie 2015

La revedere, Februarie!

A fost un Februarie obositor, plin cu momente grele și multă tristețe. A fost un Februarie agitat, care a trecut repede dar foarte greu. A fost un Februarie friguros, o lună în care am simțit că sufletul îmi este lovit și lăsat fără cuvinte. Un Februarie care se termină lăsându-mi nenumărate amintiri, o oboseală în ochi și în inimă. O nevoie de liniște și de bucurii, o senzație de tristețe și goliciune.
Martie, surprinde-mă! Dă-mi putere pentru a merge înainte, ajută-mă ca timpul să-mi vindece rănile, oferă-mi încredere în mine și fă-mă să cred că într-adevăr sunt un om frumos. Martie, adu-mi primăvara în suflet, fă-mă să zâmbesc printre atâtea flori, încălzește-mi pielea!
La revedere, Februarie! Ne vedem peste un an!
Bine ai venit, Martie! Ajută-ne să uităm de iarna grea și să ne îndreptăm cu bucurie către primăvara sufletului!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu