joi, 19 iunie 2014

'' Simpatii sau antipatii ''....

" Eu nu dezvolt simpatii sau antipatii în funcţie de preferinţele altora. N-am făcut asta nici măcar atunci când eram copil şi când nu aveam discernământ. Degeaba mi-ar spune 100 de persoane tot felul de poveşti despre un om, fiindcă nu îmi fac păreri bazate pe zvonuri. 
Cu timpul am învăţat că nimeni nu cunoaşte pe cineva atât de bine încât să îl poată descrie în adevărata lumină; că foarte rar se va obosi cineva să îmi laude o persoană (indiferent cât bine i-a făcut), dar că de îndată ce a existat o divergenţă, cel lezat va încerca să denigreze cealaltă persoană (fiindcă aşa sunt unii: orbesc brusc, li se întunecă judecata şi nu mai văd nimic bun atunci când cineva i-a deranjat (chiar şi cu cel mai banal lucru), că uită tot ceea ce a fost bun şi judecă omul doar prin prisma lucrului care nu le-a plăcut)... Şi am mai învăţat că nimeni nu este atât de imaculat din punct de vedere moral încât să îşi poată permite să arate cu degetul pe cineva... "






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu