marți, 24 iunie 2014

Sunt un om puternic.

Pentru că de multe ori, deși abia îmi duc propriile dureri, găsesc forța să alin durerile celorlalți.
Pentru că iert fără a mi se cere iertare și pentru că singura răzbunare de care sunt capabilă este uitarea. 
Pentru că știu să fiu umil/ă și să cer iertare atunci când greșesc.
Pentru că nu permit nimănui să mă înjosească. 
Pentru că știu când să mă retrag cu demnitate. 
Pentru că sunt realist/ă și am o judecată sănătoasă.
Pentru că prețuiesc mai mult onoarea decât reputația.
Pentru că nu pot fi păcălit/a cu vorbe frumoase, cu promisiuni și cu false valori.
Pentru că am puterea sa abandonez drumurile care nu duc acolo unde îmi doresc să ajung și oamenii care nu mă merită.
Pentru că sunt stăpân/ă pe mine, nu cer păreri și nu mă justific în fața nimănui.
Pentru că mă respect prea mult ca să mă las jignit/ă, înșelat/ă, mințit/ă și folosit/ă.
Pentru că știu să rămân un domn/o doamnă, chiar și atunci când sunt împroșcat/ă cu noroi.
Pentru că-i respect și pe aceia care nu mă respect/ă și nu decad fiind la fel de rău/rea ca alții.
Pentru că nu mă amăgesc stăruind în locuri unde nu mai am niciun rost și nici lângă oameni care nu mă vor.
Pentru că din fiecare greșeală învăț și pentru că după fiecare eșec mă reinventez.
Pentru că nu imi irosesc lacrimile pentru lucruri și pentru oameni care nu merită.
Pentru că îmi cunosc valoarea, dar și lungul nasului. Pentru că știu ce și cât merit.
Pentru că nu mă las manipulat/ă și influențat/ă de nimeni.
Pentru că nu judec oamenii pentru ceea ce sunt și pentru alegerile lor.
Pentru că nu las pe nimeni să îmi organizeze viața și să ia decizii în locul meu.
Pentru că am puterea să spun „Adio!” atunci când nu sunt fericit/ă și când cineva nu mă tratează așa cum merit.
Pentru că nu depind de nimeni și pentru că sunt un om liber.
Pentru că trăiesc astfel încât să nu fiu dator/datoare nimănui și să nu mă poată arăta nimeni cu degetul.
Pentru că știu să pierd și găsesc mereu puterea de a o lua de la capăt.
Pentru că îmi asum ceea ce sunt, cu bune și cu rele.
Pentru că singura forță care mă poate îngenunchea vreodată este Dumnezeu. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu