vineri, 27 iunie 2014

..... Sufletul meu ....

Dacă astăzi sufletul meu ascunde câteva crăpături, nu este vina altora. Este doar vina mea pentru că am crezut în vorbe și n-am mai avut nevoie de fapte, am clădit castele închipuite și când mi s-a spus că nu se poate, n-am cerut mai mult. Am dezvinovățit pe cel care mi-a greșit pentru că am crezut că atât mi se cuvinte.
Am greșit pentru că am dăruit prea mult dar nu-mi pare rău. Am greșit pentru că credeam că iubirea înseamnă doar compromisuri și gelozii copilărești. Trecutul m-a învățat cum să-mi protejez sufletul și sentimentele. Poate că mă voi împiedica din nou dar nimeni nu mă va face să mă schimb, nu-mi voi anula viața și visele de dragul nimănui.
Ia-mă așa cum sunt, dacă nu-ți sunt pe plac, mai bine pleacă altfel mâine îmi vei cere să mă schimb iar eu am să te refuz....








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu