marți, 3 iunie 2014

......''Noapte buna ,iubire !! '' ......

Cuvintele mele par goale si fara sens, scrierile mele sunt de neinteles, strig dupa ajutor dar nu ma aud in Ecou, realizez doar ca sufletul meu mi-e gol… Mi-e frig fara tine, mi-e frig fara imbratisarea ta, mi-e frig fara NOI DOI… Sunt o picatura de ploaie strivita intre pleoapele tale grele de visuri. Sunt un gand hoinar, ratacit in parul tau, roua diminetii tarzii incediate de soare, secunda boaba de nisip cazuta in clepsidra fara de sfarsit. Sunt firul de iarba peste care treci acum grabit, sunt frunza pe care o tii ingandurat intre degete. Sunt raza de soare care iti mangaie privirea, sunt ultima silaba pe care as dori sa o rostesti inainte de a visa si primul tau gand… Iubitul meu, ochii tai deschid spre mine universuri, zambetul tau ma imbata de o betie cereasca. Atingerea ta e pentru mine curcubeul, sarutul tau…sfarsitul unei lumi si nasterea alteia. Iubitul meu esti vis si … durere. Daca viata mea ar fi o clipa petrecuta alaturi de tine, nu mi-as dori alta. O clipa sa ma privesti, sa imi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti.Te mai astept o viata…Si ce altceva as mai putea sa iti ofer decat doi ochi caprui, frumosi si un zambet cald, care sa iti calauzeasca pasii zi de zi !! Noapte buna





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu