duminică, 1 iunie 2014

.......Buna dimineata tuturor !! .......

N-am plecat niciodata atunci cand a trebuit,am asteptat intotdeauna ca dezamagirea sa atinga cote maxime,inainte sa inchid usa pe dinafara..am asteptat sa se distruga totul..sa ma distrug de tot...si asta pentru ca am vrut sa fiu sigur ca orice ar fi,nu ma voi mai intoarce inapoi,pentru ca am constientizat ca nu mai are rost.N-am luat-o niciodata la fuga..am plecat intotdeauna cu pasi mici..si asta poate din cauza faptului ca a trebuit..nu pentru ca am vrut...pentru ca primeam dragoste cu portia,in unele zile da,in altele nu...in unele ignorat sau respins,in altele dorit..un amalgam de sentimente...De somn nici nu mai vorbesc..pe langa alte stari,nopti nedormite,incertitudine,nesiguranta,incredere tradata,sarbatori fara noi..un ADIO primit dintr-un zambet meschin..in consecinta..gustul amar al dezamagirii..
Cu toate astea,am inteles ca o usa inchisa e drumul spre o alta deschisa cu dragoste,si indiferent de ceea ce a fost...totul ramane in trecut...iar viata merge inainte trecand peste tot...Asta este adevarata SPERANTA a INIMII...sa suferi,sa pierzi,sa speri...sa crezi in ceea ce va veni pentru sufletul tau...
P.S. Cine crede ca o astfel de situatie se poate numi iubire cu o continuitate vesnica...isi face iluzii desarte...
Va pup,iubiti frumos si aveti grija de voi si de iubirea voastra!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu