duminică, 1 iunie 2014

Cred ca fiecare dintre noi.....

Cred ca fiecare dintre noi,pe parcursul vietii am ajuns macar odata la o rascruce de drumuri,moment in care pur si simplu,pe langa faptul ca ne-am oprit,ne-am si blocat..devenind nesiguri de pasul pe care ar trebui sa-l facem...sa ne continuam acel drum pe care l-am inceput candva si pe care multi dintre noi ne-am intors si l-am reparcurs de mai multe ori si despre care in subconstientul nostru stiam ca nu duce nicaieri,pe parcursul caruia nu am intalnit decat suferinta si dezamagire,oameni cu interese ascunse,cu iubire prefacuta,care pur si simplu ne-au terfelit inima,sufletul si sentimentele...si totusi fiecare am trait cu speranta ca vreodata vom reusi sa transformam imposibilul in vis realizat...sau sa pasim cu incredere pe un alt drum nou,ce deschide noi orizonturi,inspira increderea ca duce spre lumina ce incalzeste sufletul,dar multi nu aveam curajul sa o facem pentru ca ''noul'' intotdeauna infricoseaza...adevarat sunt cred cele mai dificile momente ale vietii...fiecare dintre noi este liberul sau arbitru...sa-si urmeze pasii dupa chemarea inimii sau a mintii,cu speranta ca alegerea facuta este cea mai inteleapta...eu am ales...voi??






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu