luni, 2 iunie 2014

Esecurile mele m-au întărit.....

Nu-mi pare rău de esecurile mele din viata pentru ca din ele am învățăt sa nu mai fac si a2a oară aceeași greșeală ...
Esecurile mele m-au întărit si m-au transformat in femeia matura de astăzi ,femeia care deși a pierdut niște ani din viata pe nimicuri,astăzi e in stare sa meargă pina la capătul pământului de e nevoie sa-si implineasca visul indiferent de circumstante...
Din prima clipa de viata am știut sa lupt si asa voi face pina la final...
Iar daca viata e făcută sa treci prin fel de fel de încercări azi pot sa spun ca sunt pregătita sa o iau de la capăt si sa rid in fata fiecărei încercări de viata pentru ca o sa trec peste ele orice ar fi si cit de dureros ar fi...
Ca in fata unei persoane puternice ca mine incercarile vor esua datorită faptului ca mai mult nu voi permite!!!
Am învățat ca vine o zi cind trebuie sa suporti consecintele alegerilor făcute !!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu