luni, 2 iunie 2014

Fara a fi sau nu a fi....

Exista momente in viata in care te rataceste...
Ai simțit asta din prima clipa pentru ca te îndepărteazi de tine ...
In acele momente intervine panica si crezi ca n-ai sa mai gâsesti niciodată drumul înapoi ... Spre tine...
Am fost o fiinta care a înțeles ca e important sa învețe sa sufere si sa nu se impotriveasca vieții ... Da ... 
M-am ratacit ... Da am greșit ... Dar azi sunt mai inteleapta...
Mi-am adunat sufletul de jos , l-am îngrijit si mi-am revenit...
In momentul in care am înțeles ca disperarea,lupta,vinovatia nu fac decit sa ma îndepărteze si mai mult de mine,am iubit cu adevarat.
Nu voi mai putea fi rănita...
Pentru ca promit sa nu mai îndepărtez de mine
Nu voi mai suferi decit daca aleg asta,si stiu ca ingerasii mei sunt alături de mine,sa ma atentioneze cind fac asta...
Dar ajungeau atita NU...mi-am plins de mila destul,m-am regasit ...
Si doamne ce dor imi era de mine, am atita viata in mine,atita bucurie incit va voi da tuturor...
Eu iubesc si atit...Fara dar si fara poate ... Fara a fi sau nu a fi... Back to myself! E simplu !!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu