luni, 2 iunie 2014

Prin oameni !!!

Pe podeaua vieții zace mult praf...
Vorbe,prea multe cuvinte...
Prea multe promisiuni...
Prea multe dezamagiri...
Nu suport deranjul...
Dezordinea,harababura...
Am decis sa matur...
Sa fac curat prin viata...
Si m-am ascuns prin praf...
Prin amintiri...
Prin oameni!!!
Oameni buni,rai,sinceri,prefacuti...
Am respirat dezamagire...
M-am intoxicat cu atitea amintiri...
Si am deschis fereastra...
Aerul rece mi-a racit inima...
Mai mult de atit ce pot face?
Cu o maturica si un faras...
Încerc sa uit trecutul...
Si merg înainte ...
Ma duc pina la cos...
Privesc farasul...
Atit de plin... Incomod,murdar...
Sufletul meu este casa vieții mele...
Unde am ascuns atitea lucruri?
Cite amintiri incap in sufletul unui om...
Multe,multe prea multe...
Acum trebuie sa învăț ...
Sa sterg trecutul,sa uit tot...
Ce nu-mi mai trebuie...
Sa da-u la o parte lucrurile dureroase...
Sa păstrez clipele frumoase,si sa iubesc oamenii ce-mi minuneaza prezentul...
Gata: restul la gunoi...
Ridic capacul...
Răstorn farasul...
Încă mai simt povara amintirilor...
Am nevoie de timp...
Si iubire...
Aruncam ce ne doare,păstrăm ce ne alina durerile!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu