vineri, 4 iulie 2014

Cei mai multi privesc !!

Cei mai multi privesc Suferinta ca pe o boala, ca pe un lucru negativ... Incearca sa te convinga prin diverse metode ca tu gresesti atunci cand lasi sa se vada cat suferi, ca iti permiti sa cobori acolo in Infern... Se indoiesc de calitatile tale, ajung sa te considere slab... Si ma intreb in mintea mea, poate pe alocuri infantila, de ce "Indragosteala" e un lucru bun si Suferinta nu? Isi aminteste cineva cum era cand s-a indragostit? Faceai totul perfect? Nu cred! Dimpotriva... eu imi amintesc ca atunci cand mi-a trecut a trebuit sa muncesc luni sa-mi rezolv celelalte probleme. Pana la urma ambele trec... din suferinta ramai cu o lectie, cu tine mai puternic, mai abil... din indragostit ramai cu amintirea unor clipe fericite... Nu pledez pentru Suferinta... dar totusi nici nu pot ramane indiferenta la cei care contesta calitatile celor care isi permit si au puterea sa Sufere..





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu