joi, 3 iulie 2014

Dacă oamenii ar putea.....

'' Dragostea este motorul vieții, după părerea mea. Adică “unde dragoste nu e, nimic nu e”, cum spune… Biblia. 
De altfel, teoria mea este că longevitatea se datorează actului iubirii. Suntem născuţi pe lume pentru a iubi. Orice. 
Nu-ți impun să joci, să iubești ce iubesc eu, ci să iubești ce iubești dumneata, dar să iubești cu adevărat.
Cred că ăsta e marele mister: iubirea.
Dacă oamenii ar putea să-și însușească asta, crede-mă că lumea ar fi o bucurie.”
“Am inventat ceva care mă ajută să supraviețuiesc. Eu m-am mutat de mult în “Beligania”. Asta e “Beligania” și aici sunt stăpân absolut. Aici nu mă deranjează nimeni, nu mă supără nimeni, aici nu intră decât cei mai buni prieteni ai mei, deși mulți ar vrea să intre în “Beligania” – unii fac cerere să-i primesc… Asta mă salvează, zidurile astea de cărți…” 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu