vineri, 4 iulie 2014

Priveste... atinge... simte... iubeste...

Priveste-mi ochii caprui ce nu au spus minciuni
Priveste-mi sufletul ce crede inca in minuni
Priveste-mi stralucirea ce-a rasarit din lacrima de ieri
Priveste-mi zambetul ce-i un raspuns al unei mari dureri

Atinge-mi privirea cu dorinta ascunsa a ochilor tai verzi
Atinge-mi inima pentru ca stiu ca nu vrei s-o mai pierzi
Atinge-mi lumina de vrei sa aprinzi intunericul cu mine
Atinge-mi fericirea de vrei s-o impart acum cu tine

Simte tu focul ce ne mistuie arzand acum in noi
Simte tu iubirea ce ne cheama sa fim amandoi
Simte tu caldura ce-ti hraneste sufletul avid de iubire
Simte tu bucuria ce-ti spune sa n-o faci doar amintire

Si apoi fa-ma sa simt ca stii sa iubesti
Ca nu esti doar personaj din povesti
Si apoi fa-ma sa cred din nou in destine
Ca iubirea se naste in tine si traieste in mine...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu