miercuri, 9 iulie 2014

Draga mea Mamă,

Nici nu ştiu cum să încep, nu găsesc cuvintele potrivite pentru aţi mulţumi pentru tot. Ţi-aş spune că te iubesc însă ştii deja. Ţi-aş spune că eşti tot ce am mai bun pe lume, însă cuvintele sunt de prisos. Ştiu că poate câteodată te-am supărat însă nu a fost cu intenţie. Mi-ai oferit trup din trupul tău, ore din viaţa ta şi cel mai important lucru este că mi-ai oferit iubirea ta.
Doar tu poţi să ştii cât de greu mi-ar fi fost fără tine. Ştii că numai împreună putem trece peste tot .Ştiu că poate câteodată nu am fost fiica perfecta, poate că nu am fost prea cuminte sau am fost prea rebela …
Ştiu că nu aş putea trăi fără tine deoarece tu eşti cea care mă alimentează în fiecare zi cu poftă de viaţă.Pentru ceea ce eşti şi pentru ceea ce faci pentru mine în fiecare zi, te iubesc şi îţi voi fi mereu recunoscătoroare .....


Cu multa dragoste si respect ! A ta fiica Roxana !! La multii anii fericiti si sanatosi !!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu