marți, 8 iulie 2014

'' Pe drumul ce l-am ales '' !!

Pe drumul ce l-am ales ma mai opresc din cand in cand... de teama, de dor, de nelinistea care imi zdruncina sufletul... 
Nu stiu daca puteam sa fac mai mult... nu stiu daca puteam sa astept mai mult... As fi vrut sa fiu sigura ca nu ma mai iubeste... As fi vrut sa-mi spuna asta... Sa-mi risipeasca orice urma de indoiala... Atunci poate am fi fost amandoi mai fericiti...
Si atunci cand ma opresc ma gandesc la fluturii mei... la visele care trebuie sa mi le implinesc... cel mai frumos fluture e pe cale sa iasa din cocon si fiecare zi e din ce in ce mai agitata... va fi frumos... va fi micut si delicat... cu aripi stavezii... dar cu o inima calda si plina de iubire... in inima lui imi voi gasi linistea... un vis e pe cale sa mi se implineasca...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu